2014. január 11., szombat

Karkötő

Bizonyára észrevettétek, hogy nagyon kevés karkötőt fűzök. Ez azért van, mert én ritkán viselek és valahogy igy nem jön, hogy azt fűzzek. De mikor megláttam P@tty Perline mintáját, tudtam, hogy ezt megkell fűzzem. Neki is álltam twin gyöngyből, és hát a 10 gram egy szinből csak egy fél karkötőre lett elég. Igy kibontottam és kombináltam az általam méz színűnek nevezett twinnel. Ez is elfogyott, gondoltam a legvégét kipótolom a másik színből, fűztem is rá pár sort. És akkor jött, hogy de nekem nincs is színben passzoló kapcsom hozzá. A várost a nyakamba vettem, de nem találtam semmi hozzáillőt, igy én magam fűztem kapcsot neki. Mikor felpróbáltam, hát igen nagy lett, igy visszabontottam az egyszínű sorokat, kapcsot újrafűztem és kész is lett. Imádom, még sokszor itthon is felteszem a csúklómra. A fotó váratott kicsit magára, mert pár nap jó köd volt, nem lehetett fotózni.
Köszönöm a páromnak a fotó szerkesztését.
Köszönöm P@tty Perlinenek, hogy közzétette a mintát.
A karkötő cseh Preciosa-Ornela twin és kásagyöngyből készült.

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Megérte vele a sok munka! nagyon kitartó voltál én már lehet hogy hagytam volna...

    VálaszTörlés