2012. szeptember 21., péntek

Egy szív és egy fülcsi

A szívet a "The art of beaded beads"  című könyvben Christine Prussing mintája alapján fűztem, nagyjából a rajz-minta alapján, bár néha el is olvastam a szöveges leirást is. El  is akadtam benne, bontottam is vissza de végül sikerült.
Egyelőre nem tudom mi legyen belőle: tegyem láncra medálnak, mobil-dísz, netán kulcstartónak használjam. Ti mit csinálnátok belőle?







A fülbevalóból egy darab készült, így kérte az unokatesóm, így fogja hordani :)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!Én kulcstartóhoz tenném dísznek,akkor minden nap használhatnám.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a szív, ..én medálnak használnám.
    Jópofa ez az egyoldalas fülbevaló, tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges darabok! Szerintem medál legyen a szívecskéből! :)

    VálaszTörlés