2011. március 22., kedd

Fekete-fehér gallér

Új mintát probáltam ki ismét, azt hiszem gallérnak nevezik. Ezuttal fekete-fehérbe készítettem el, de meg fogom probálni más színekbe is, mert nagyon tetszik. Ahogy kezdtem fűzni, még nem láttam tisztán a végeredményt, de amint meglett és felprobáltam, hát gyönyörű. Ez is egy oka amiért szeretek fűzni, szebbnél szebb dolgok kerülnek ki a kezem közül. Ez a lánc is ajándék lesz, majd később lesz az átadás, remélem elég hosszú lesz, mert minta szerint hagytam a hosszat is, és hát....nekem csak hosszabító lánccal elég hosszú.
Hol kaptam a mintát már nem tudom, de ha valakit érdekel, szívesen elküldöm, mert levan mentve.


4 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép
    Szerencsés aki majd megkapja :)
    Nekem elküldenéd a mintát ? az email címem :
    pb95@citromail.hu

    VálaszTörlés
  2. Az egyszerűsége a szépsége!:)
    Már rég szeretnék egy ilyet fűzni próbaképpen, de most tényleg megjött hozzá a kedvem :)))

    VálaszTörlés
  3. Tényleg kedvet adtál hozzá, hogy kipróbáljam, köszönöm!Szépek a dolgaid! :)
    ...ezért kapsz egy pontot... :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  4. Mutatós lánc, nagyon tetszik!
    Nézz be hozzám egy díjért, kérlek!

    VálaszTörlés