2010. december 6., hétfő

Karácsonyi díszeim

Egy ideje gondolkodtam, hogy karácsonyra készitsek díszeket. Tesóm kolléganőjétől kaptam egy könyvet kölcsön, minták voltak benne, amiket Ő nagyon szépen meg is csinált. Aztán még mindig gondolkoztam, melyiket is csináljam. Azért is kell gondolkozzak, mert szinbe es másképp is kell alkalmazkodjak azokhoz, amihez van találó gyöngyöm, vagy amit betudok szerezni. A netten is kezdtem mintákat keresni, és végül egy nettről levett mintát probáltam ki, szerintem és a család szerint nagyon szép lett.
 A mintát itt megtalálod: http://www.rubysbeadwork.com/StarOrnament.html

A második dísz mintáját a könyvből néztem, az nagyobb lett, mert nagyobb gyöngyökből készítettem, de igy is szép.
 

Végül piros gyöngyöket is szereztem be, és íme, meglett első piros karácsonyfa díszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése